کج شدن تصاوير

بایگانی تیر ۱۳۹۴ :: گردشگری

گردشگری

بهبود کیفیت و ارتقاء آگاهی گردشگری داخلی (شوختب)

بهبود کیفیت و ارتقاء آگاهی گردشگری داخلی (شوختب)

گردشگری

این وبلاگ از طرف بهروز صدیق جهت ارائه مطالب مفید گردشگری و حمایت از این صنعت مهم ایجاد گردیده است.

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

       گردشگری الکترونیکی (ET) عبارت است از بکارگیری فن آوری نوین برای ارائه خدمات مورد نیاز گردشگران. به عبارتی با استفاده از فن آوری اطلاعات ارائه خدمات مورد نیاز گردشگران ساده تر، با کیفیتی بالاتر و هزینه ای کمتر انجام می پذیرد. در واقع این روش، ارائه الکترونیکی کلیه خدماتی است که در گذشته گردشگران به صورت سنتی از آن ها استفاده می کردند به علاوه خدماتی که به علت فن آوری اطلاعات میسر شده اند.

       با استفاده از فن آوری های جدید، گردشگر با مراجعه به یک سایت معتبر کلیه خدمات مورد نیاز برای سفر خویش را دریافت می کند و با کیفیت، سرعت و قیمت مناسب به خواسته های خود دست می یابد خدمات موسوم در گردشگری الکترونیکی عبارت اند از:

       اطلاع رسانی شفاف، دقت و اعتبار، انجام کلیه تشریفات اخذ ویزا، رزرو هتل ها و مراکز تفریحی-سیاحتی، رزرو و اجاره وسایل نقلیه، اخذ بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار و ... ، خرید برنامه های سفر و تورهای مختلف و بسیاری خدمات دیگر که روز به روز ایجاد می شوند.

       ازآنجاکه اطلاعات کلیه خدمات مذکور درمجموع به گردشگر ارائه می شوند همواره امکان مقایسه گزینه های مختلف و انتخاب گزینه بهینه برای گردشگر باتوجه به معیارها و انتظارات او میسر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۰
بهروز صدیق