کج شدن تصاوير

تخریب دوباره دیوار پل تاریخی دوجاق :: گردشگری

گردشگری

بهبود کیفیت و ارتقاء آگاهی گردشگری داخلی (شوختب)

بهبود کیفیت و ارتقاء آگاهی گردشگری داخلی (شوختب)

گردشگری

این وبلاگ از طرف بهروز صدیق جهت ارائه مطالب مفید گردشگری و حمایت از این صنعت مهم ایجاد گردیده است.

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

تخریب دوباره دیوار پل تاریخی دوجاق

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۳ ب.ظ

              پل تاریخی دوجاق که با قدمت 80 ساله در مسیر راه قدیمی اردبیل به مشگین شهر و در حد مرزی این دو منطقه  در 5 کیلومتری ضلع شمالی روستای گندشمین (ازتوابع بخش ثمرین شهرستان اردبیل) بناشده پس از ترمیم در سال 1386 شمسی متأسفانه دوباره به دلایلی!؟... تخریب و دیواره پل ریزش کرده است.


دوجاق
           اگر مسئولین امر توجه کافی و برنامه ریزی درستی جهت جلوگیری از ادامه این تخریب ها و تدابیر لازم جهت نگهداری از پل نداشته باشند این اثر تاریخی که این همه هزینه و زحمت از منابع ملی برای مرمت آن صرف شده به هدر خواهد رفت. 
دوجاق

بنابراین ضرورت دارد اداره میراث فرهنگی استان اردبیل قبل سرایت خرابی ها به سایر قسمت های پل، دست بکار شده و اقدامات لازم را مورد بذل و توجه قرار دهند.
دوجاق

دوجاق


نظرات  (۱)

با سلام و تشکر از مطالب نوشته شده. به نظر من حالا که آقای نیکزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شده و سابقه وزارت راه دارد فرصت مناسبی است که جاده گردشگری دوجاق احیا شود که در این صورت کل روستاهای آن مسیر از بن بست خارج می شود و اقتصاد و فرهنگ منطقه نیز متحول می شود. من پیشنهاد می کنم طوماری با امضای اهالی تهیه و به مسئولین استانی و مخصوصا شخص آقای نیکزاد تقدیم کنید می توانید کمپینی هم با عنوان احیای جاده توریستی دوجاق تهیه کنید. موفق باشید.

پاسخ:
باسلام، به استحضار می رساند از شهریور ماه سال 1399 اقداماتی در جهت بازسازی و احیای جاده قدیم اردبیل به مشگین شهر که از منطقه دوجاق عبور می کند درجریان است و این اقدامات شامل نامه نگاری با نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای علی نیکزاد، اداره کل راه و شهرسازی استان و ... می باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی