کج شدن تصاوير

تجربه سفر هوشندانه با توریستگاه :: گردشگری

گردشگری

بهبود کیفیت و ارتقاء آگاهی گردشگری داخلی (شوختب)

بهبود کیفیت و ارتقاء آگاهی گردشگری داخلی (شوختب)

گردشگری

این وبلاگ از طرف بهروز صدیق جهت ارائه مطالب مفید گردشگری و حمایت از این صنعت مهم ایجاد گردیده است.

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

تجربه سفر هوشندانه با توریستگاه

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

توریستگاه 

     سایت و اپلیکیشن توریستگاه یک راهنمای سفر بسیار جامع است که تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد مورد نظر مانند کشور، شهر، مراکز دیدنی ( مثل مکان های دیدنی دبی )، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها، سرگرمی ها و فعالیت ها در آن با جزییات قرار گرفته و هر روز در حال کامل تر شدن است.

     همچنین توریستگاه در زمینه رزرو و خرید آنلاین تور ویژه و لحظه آخری شهرهای داخل یا خارج ایران (مثل تور ارزان استانبول لحظه آخری و تور ارزان لحظه آخری آنتالیا ) نیز فعالیت و جستجویی آسان و تجربه ای بی نظیر از رزرو آنلاین تور با هر بودجه ای و بدون نیاز به مراجعه به آژانس را به کاربران ارائه می کند.

      در بخش دیگری از توریستگاه به بروزترین و خواندنی ترین مقالات گردشگری و دانستنیهای سفر دسترسی خواهید داشت و با ایده های سفر، ترین ها، دیدنی ها، غذاها، فرهنگ و هنر های متفاوت از سراسر دنیا بیشتر آشنا خواهید شد.

   پیشنهاد می کنم جهت استفاده از خدمات و راهنمای سفر توریستگاه به نشانی www.touristgah.comسر بزنید و تجربه سفری هوشمندانه را از دست ندهید!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی